maandag 22 augustus 2016

werk aan de winkel in Breda

het is al weer een paar maanden geleden dat ik me heb opgegeven als vrijwilliger voor de Algemene Tentoonstelling in Breda van het Quiltersgilde. Mijn idee was om een dagje te gaan "angelen", maar het is iets anders gelopen. Samen met 2 andere dames zit ik in de commissie "workshops en winkels" en dat betekent dat ik waarschijnlijk de hele week in Breda te vinden zal zijn.
Vanmiddag om 12.30 uur mochten we voor het eerst aantreden. Terwijl de standbouwer druk bezig was met opbouwen, hebben we gezamenlijk de "quiltexpress" uitgeladen en kon het grote werk beginnen.
Quilts in afwachting van hun plekje
 Ruim 200 quilts moeten over de kerk worden verdeeld volgens een strak schema
het zijn er echt heel veel
om daarna te kunnen worden opgehangen. Er zijn vandaag al heel wat quilts door mijn handen gegaan en ik kan denk ik al wel vertellen dat er hele mooie tussen zitten.
Toen we vanmiddag om half zes vertrokken, hingen al behoorlijk wat quilts op het plekje, maar we zijn er nog niet. Morgen om 9 uur weer verder.

Overigens Petje Af voor de dames van de organisatie. Het is echt een hele operatie om alles in goede banen te leiden.

Tot ziens in Breda ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten