dinsdag 3 oktober 2017

1e les

anderhalve week geleden kreeg ik een mailtje van een mevrouw met de vraag of ik ook quiltles gaf. Ik heb haar toen geantwoord dat ik (nog?) geen les gaf en heb haar o.a. de adressen van de winkels in Den Bosch, Etten-Leur en Sprang-Capelle doorgegeven. Om verschillende redenen bleken die winkels af vallen (o.a. te ver) en vroeg ze me nog een keer of ik het toch niet wilde doen.

Na een gesprekje met haar bleek de "nood" heel erg hoog. Ze had al heel veel stofjes en materiaal bij elkaar gespaard en wilde heel graag leren quilten. Uiteindelijk ben ik overstag gegaan en vanochtend was de eerste les. Beetje spannend was het wel. Vertel ik te veel of te weinig, kan ik het goed overbrengen ? Klopt de volgorde een beetje ?

Aan het eind van de ochtend waren we allebei tevreden. De mevrouw met alles was ze al had geleerd en ik met het verloop van de les. De cursist heeft nu een week voor haar "huiswerk" en dan komen we weer bij elkaar. Op naar het volgende hoofdstuk.

Groetjes,
Marja

1 opmerking:

  1. Marja, heel erg leuk en ik weet zeker dat jij dit kunt, groetjes Tineke Brands

    BeantwoordenVerwijderen