donderdag 14 november 2019

top dag

deze dagen is het Textiel Plus Festival in de Brabanthallen in Den Bosch. Vorige jaar was dat ook het geval, maar toen had ik eigenlijk geen tijd. Omdat ik per se een nieuwe vingerhoed nodig had, ben ik toen in pakweg een uur tijd door de hal heen gehold om gauw weer naar huis te gaan.
Dit jaar had ik het anders gepland.

Een dagje Den Bosch begint bij mij idealiter met een lekkere Mellow Morning bij DE. Ik probeer altijd met de bus te gaan en vanaf het station is het maar een paar minuten lopen. Zo ook vandaag.
Goed begin is het halve werk
Daarna ben ik op mijn gemak naar de Brabant Hallen gewandeld (moest halverwege nog even een boodschap doen, dus dat combineerde mooi).

Het was een mooie beurs, gezellig druk. Echt op mijn gemak rondgeslenterd, bekenden ontmoet, een mooie "show & tell" bijgewoond en natuurlijk ook nog wat gekocht. Er stond dit jaar weliswaar niets op mijn boodschappenlijst, maar ze waren zo leuk die rolletjes.
mooie rolletjes
mooie rolletjes
O ja, ook nog veel mooie kerststofjes gescoord voor de kerstworkshop die ik op 10 december geef. Voor meer informatie hierover klik HIER
Heel veel kerst
Ik was al op weg naar huis en liep richting garderobe doen ik bij de infobalie een pan/ketel zag staan met daarbij een brief dat je er iets uit mocht hengelen en bij een bepaalde stand kon gaan kijken of je prijs had. Nieuwsgierig geworden pakte ik er iets uit, gewoon om te kijken wat het was.
Het bleek een sleutelhanger met een visje van wolvilt te zijn. Voordat ik echt begreep wat de bedoeling was zei de mevrouw bij de balie dat ik zeker even bij de bewuste stand (ik geloof 93) moest langslopen, want ik zou zomaar een prijs kunnen hebben gewonnen.
Dus ik weer terug de hal in.
sleutelhanger
Het visje kreeg inderdaad een staartje. Mocht ik toch zomaar van de mevrouw een hele mooie wolvilten sjaal (uit Nepal) uitkiezen. Ben er heel blij mee.
Mooie sjaal
Een leuke dag met een super einde.

Voor wie de komende dagen nog naar Den Bosch gaat: veel plezier.

Groetjes,
Marja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten