zaterdag 16 november 2013

de oogst

Je wilt waarschijnlijk niet weten hoeveel stof ik in de loop van de jaren heb verzameld (heel veel), maar dit is gewone stof, geen quiltkatoen. Omdat ik nog niet zo heel erg lang quilt, heb ik daar nog niet zo veel van.

Maar ..... ik heb me voorgenomen om mijn bloementuin alleen maar van quiltkatoen te maken en dan ook nog in wat fellere kleuren. Uit de bestaande voorraad heb ik aardig wat kunnen gebruiken, maar ik was nu toe aan nieuwe kleurtjes/motiefjes.
Het was vanochtend tijd voor een bezoekje aan The Windmill (Sprang-Capelle). Margriet heeft 2 grote houten bakken vol met lapjes van 25 x 25 cm. Als ik een klein beetje smokkel met de naadtoeslag, dan gaat dit net. Dit was de oogst:

Ik kan voorlopig weer vooruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten